BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

     Identificarea problematicii şi evaluarea ei din perspectiva comunităţii

     Prin prezenta activitate , echipa īşi propune īn contextul unei campanii de advocacy
să realizeze un proiect destinat tinerilor liceeni din anii terminali , menit a – i orienta spre
alegerea viitoarei profesii prin metode psihologice şi educative consacrate , precum :
īnfiinţarea şi dezvoltarea unui grup de cunoaştere a personalităţii prin aplicarea testelor
de personalitate īn domeniu şi totodată familiarizarea acestora cu mediul educaţional al
īnvăţămāntului superior prin realizarea tārgurilor universitare şi expunerea ofertelor īn
cauză.
     Din această perspectivă , campania de advocacy va avea la bază mesajul argumentat ,
īnsuşit şi asumat de grupul de interes ( elevii anilor terminali de liceu) , care va
īntreprinde un set de acţiuni ( elaborate şi prezentate īn planul de activitate) menite a
influenţa decizia publică īn favoarea acesteia . De fapt , lexemele care polarizează
structura proiectului sunt consolidate pe două formaţiuni corelative : grupul de interes
anterior menţionat şi organismele cărora se adresează ( īn cazul proiectului de faţă :
direcţiunea liceului / instituţiei de īnvăţămānt aleasă din comunitate , ISJ Buzău , instituţii
universitare , decanate , rectorate , etc).
     Problema multor adolescenţi porneşte din aspectul comun al necunoaşterii sinelui,
acest proces cognitiv fiind insă vital pentru devenirea lor , deci , prin cazul de faţă
particularizat , pentru alegerea profesiei viitoare.
     Holomorfismul rezultat din cele doua constituente eterogene : cunoaşterea
personalităţii şi orientarea carierei profesionale constituie obiectivul echilibrat al
prezentei campanii de advocacy.
     Ideea proiectului īşi are originea īn nemulţumirile tinerilor din comunitate care , īn
calitate de liceeni īntāmpină dificultăţi īn luarea unei decizii pertinente privind viitoarea
carieră , īn baza unei duale neimplicări : din nefericire , organismele liceale īşi asumă
numai rolul formator la nivel educaţional şi cultural , neimplicānd nici un punct de
tangenţă licit şi recunoscut īn vederea orientării profesionale ,  acestea venind doar din
partea universităţilor care organizează clasicele tārguri educaţionale numai īn propria
incintă , ceea ce constituie un dezavantaj de proporţii pentru viitorii studenţi. Mai mult ,
īntr-o ierarhie a dezavantajelor , acest aspect primeşte un cuantificator distinct şi de
īnaltă valoare īn măsura īn care , deşi expus materialul informativ privind aspectele
viitoarei cariere , subiectul (elevul) manifestă dubii , tocmai din pricina necunoaşterii
potenţialului său şi a referinţelor care īl determină apt şi potrivit unei anumite profesii ,
devenirea fiind afectată sub această egidă de către incognitivitatea personalităţii proprii ,
pentru care proiectul prevede aplicarea unor teste de personalitate specializate ce pot
oferi o viziune pertinentă tinerilor din comunitate asupra valorificării sinelui şi alegerii
unui domeniu viitor de activitate.
PSIHO – EDUCAŢIA PRO
PSIHO – EDUCAŢIA PRO
             ANALIZA SWOT

     Argument. Obiective

     Prin prezenta activitate , echipa īşi propune īn contextul unei campanii de advocacy
să realizeze un proiect destinat tinerilor liceeni din anii terminali , menit a – i orienta spre
alegerea viitoarei profesii prin metode psihologice şi educative consacrate , precum :
īnfiinţarea şi dezvoltarea unui grup de cunoaştere a personalităţii prin aplicarea testelor
de personalitate īn domeniu şi totodată familiarizarea acestora cu mediul educaţional al
īnvăţămāntului superior prin realizarea tārgurilor universitare şi expunerea ofertelor īn
cauză.


PUNCTE TARI:

•        Experienţa anterioară a membrilor echipei īn organizarea unor astfel de evenimente
/ proiecte ( de exemplu promovarea propriei şcoli ca unitate de īnvăţămānt liceală prin
prisma „Zilei Porţilor Deschise” )
•        Competenţa īn domeniu a membrilor echipei , axaţi pe domeniul ştiinţelor socio  
umane
•        Existenţa unui spaţiu adecvat si propriu demarării unui astfel de proiect
•        Contactul direct cu membrii ai comunităţii de tineri liceeni din Buzău , dat fiind faptul
că proiectul se desfăşoară īn arealul unităţii de īnvăţămānt al „Colegiul Naţional Bogdan
Petriceicu Hasdeu”
•        Deţinerea materialului necesar derulării proiectului
•        Buna colaborare dintre grupul de interes şi grupul organismelor cu potenţial
decizional īntre care se află polarizată campania de advocacy
•        Formarea unui grup de suport apt pentru a susţine acţiunea proiectului
•        Abilităţi de comunicare


PUNCTE SLABE:

•        Derularea proiectului pe o perioadă limitată astfel īncāt nu este certă aplicarea sa şi
după īncheierea proiectului „Tinerii pentru comunitate”
•        Existenţa termenelor limită şi constrāngerea din pricina elevilor claselor a XII a care
deja au īnceput ultimul semestru al anului curent şcolar şi doresc a fi implicaţi īn proiect ,
pentru aceştia fiind necesar un ritm accelerat al activităţii
•        Momentan , elevii sunt slab informaţi īn ceea ce priveşte cunoaşterea personalităţii
proprii şi gradul de esenţialitate pe care acest proces cognitiv īl are īn devenirea lor



AVANTAJE:

•        Nevoia de promovare a ofertelor īnvăţămāntului universitar
•        Buna colaborare dintre grupul de interes şi organismele cu potenţial decizional
īntre care polarizează campania de advocacy
•        Buna colaborare şi climatul profesional agreabil stabilit īntre realizatorii campaniei
de advocacy şi mijloacele mass – media , facilitānd promovarea proiectului şi implicit
mediatizarea sa
•        Interesul crescut al elevilor liceeni pentru cunoaşterea personalităţii şi orientarea
carierei profesionale viitoare.

AMENINŢĂRI:

•        Neimplicarea deplină a tuturor elevilor din comunitate
•        Neacoperirea īntregului areal universitar ales spre promovare
•        Posibile dezavantaje privind stabilirea unor legături īntre comunitatea buzoiană şi
universităţile din ţară din considerente ale distanţei
•        Idei preconcepute ale elevilor privind cunoaşterea propriei personalităţi
•        Lipsa timpului disponibil din partea elevilor claselor terminale.